Connected to Wifi, Cloud but not Syncing

VPN/Proxy erkannt

Es scheint, dass Sie einen VPN- oder Proxy-Dienst verwenden. Bitte beachten Sie, dass die Nutzung eines solchen Dienstes die Funktionalität dieser Webseite einschränken kann.

  • I have one Shelly 1 Plus that is fully updated to 1.2.1, connected to wifi, I can access the web interface, and it's also connected to cloud, but when I go into the Shelly Cloud app it always appears as disconnected, not syncing: Device is offline. How can I troubleshoot this issue? I don't have good access to this specific Shelly because its on top of the roof

  • Did you enable the cloud via ‚settings‘ in the WebUI?:

    Der Inhalt kann nicht angezeigt werden, da Sie keine Berechtigung haben, diesen Inhalt zu sehen.

    „Habt Geduld. Alle Dinge sind schwierig, bevor sie einfach werden!“ (aus Frankreich)

    „Nothing in life is to be feared, it is only to be understood.“ (Marie Curie, 1867-1934)

    „Comment is free, but facts are sacred“ (C.P. Scott, britischer Verleger)

  • Did you enable the cloud via ‚settings‘ in the WebUI?:

    Der Inhalt kann nicht angezeigt werden, da Sie keine Berechtigung haben, diesen Inhalt zu sehen.

    Yes, I commented that also. It's connected to the cloud with a URL, this is why I cannot understand why it's not syncing