Es scheint, dass Sie einen VPN- oder Proxy-Dienst verwenden. Bitte beachten Sie, dass die Nutzung eines solchen Dienstes die Funktionalität dieser Webseite einschränken kann.
Question 1: where can I set the phone number that should revceive the notification? Or is the message sent to the any phone that has the Shelly app installed?
This will be communicated in a push notification to the mobile phone, not via telephone number.
It will be communicated to every smartphone where your account is logged in, with the Shelly app.
Du kannst im Grunde jeden Shelly Aktor nehmen. In den Einstellungen kannst du Taster hinterlegen, und somit übernimmt der Shelly die Aufgabe des Stromstoßschaltes über seine Software.
Sorry da hat was gefehlt. Also Spannungslos machen, wieder Spannung drauf gegen, und dann innerhalb einer Minute mal den Reset Button 10 Sekunden gedrückt halten.
Hast du vorher mal Spannungslos gemacht? Dann wieder mit Spannung versorgt, und dann innerhalb einer Minute den Resetbutton für 10 Sekunden gedrückt gehalten?
Note!Factory reset with a switch/push-button is only possible within the first minute after the Device is connected to a power supply.
Connect the Device to a power supply.
Toggle the switch/push-button connected to any of the SW terminals (SW, SW1, SW2,…) 5 times within 3 seconds. The Device must receive on/off signal 5 times, which means pressing the push-button 5 times, or toggling the switch on and off 5 times.
During factory reset, the LED will turn solid green for about 1s, then the blue and red LED will start blinking faster for approx. 2s.
The blue LED will be blinking slower if the Factory reset is successful