-
Autor
Hallo.
Wir haben einige Pro's verbaut. Alle mittels wifi integriert. Nachdem bei einem die cloud ausgeschalten wurde, ist er eingefroren. Alle mir bekannten Reset-Prozeduren haben bisher nichts gebracht. Weiss jemand Rat?
Der Shelly friert nach zirka 5 Sekunden ein. Danach reagiert er auch nicht mehr auf die Reset-Prozedur. Und innerhalb der kurzen Zeit (Aufstarten!?) erkennt er die Reset-Prozedur nicht.
Danke für eure Hilfe.
Hier noch das Mail an den Support:
We installed a few Pro's. Unfortunately one Pro 2 seems to be "freezed". Please advise us how to reset it.
To our knowledge the factory reset procedure is: "power off", "power on", 5 times pushing the reset button. Or alternatively 5 times connecting the SW1. And all within 60 seconds. Is this correct so far?
Unfortunately the device freezes after about 5 seconds. Within that stage it no longer reacts to anything - in particular not to the factory reset procedure.
The issues appeared after we turned the cloud sync off.
We tried to connect also with Ethernet and Bluetooth. Problem persists - it pops up quickly within the first seconds and then freezes.